فرصت را از دست ندهید!

اگه موبایل مجانی میخوای حوصله داشته باش تا آخرشو بخون...

فرصت را از دست ندهید!

اگه موبایل مجانی میخوای حوصله داشته باش تا آخرشو بخون...

نحوه عضو گیری در XPango


برای جمع آوری credit یا امتیاز چند راه وجود دارد که برایتان توضیح خواهم داد:

1.جمع آوری زیرمجموعه های فعال.(مجانی)  

2.ثبت نام در offer هایی که بیشتر مجانی هستند و دو خاصیت دارند.(بعضی و بعضی مجانی)

3.خریدن clix های سایت.(پولی)

1.جمع آوری زیر مجموعه های فعال:
برای این کار کافیست بر روی گزینه my account در بالای صفحه کلیک کنید و بعد از وارد کردن ایمیل ورمز ورود در صفحه جدید در وسط صفحه یک لینک به نام Referral Link میبینید که کافیست این لینک را به دوستانتان بدهید(به طور مثال این چنین استhttp://www.xpango.com?ref=92655351) و دوستانتان با وارد شدن به این لینک و ثبت نام کردن زیرمجموعه غیرفعال شما میشوند و برای اینکه به شما امتیاز اضافه شود باید خود را فعال کنند که برای اینکار کافیست در یک free offer را که بعدا توضیح میدهم چیست ثبت نام کنند تا به شما یک امتیاز اضافه شود.
 
2.ثبت نام در offer هایی که بیشتر مجانی هستند و دو خاصیت دارند

شما حتما باید دست کم در یکی از این آفر های ثبت نام کنید تا بتوانید فعال شوید(مرحله هفتم ثبت نام در سایت).برای این کار باید بر روی Complete Offers در آیتم های سمت راست صفحه کلیک کنید و بعد از میان تمامی این آفر هایی که میبینید به دلخواه انتخاب کنید و هر کدام که مجانی بود کامل کنید برای کامل کردن آفر بر رو more info کلیک کنید و در پایین صفحه باز شده شماره refferal خودتون رو میبینید که با کلیک بر روی complete offer به سایت مربوطه منتقل میشید و در آنجا باید ثبت نام کنید و بعد از ثبت نام در سایت آفر بعد از هفت روز شما عضو فعال محصوب خواهید شد و امتیاز مربوط به آن آفر را هم دریافت میکنید.توجه داشته باشید که برای فعال شدن کامل کردن یک offer الزامیست اما با کامل کردن آفر های دیگر امتیاز مربوط به آنرا طی هفت روز دریافت میکنید که بین 1 تا 4 است و همچنین توجه کنید که برای اینکه به ازای هر دوستی که زیرمجموعه شما شود به شما یک امتیاز اضافه شود آن فرد هم باید به همین روش فعال شود.

..:: نحوه زیرمجموعه گیری ::..

بعد از ورود به سایت در بخش کاربری خود جلوی( Referral Link) لینک شما قرار دارد که از طریق این لینک میتوانید دوستان خودتان را به سایت معرفی بکنید

به عنوان مثال شما برای بدست آوردن مثلا ipad 2 باید 39 نفر را معرفی بکنید و آن 39 نفر هم هر کدام 1 نفر رو معرفی بکنن تا 39 امتیاز شما کامل بشود ویتوانید گوشی تبلت رو هدیه بگیرید(البته امتیازات به ارزش دستگاه مربوط میشه که لازم به ذکره که قیمتipad 2حدود 1700000هزار تومان است)

**اگه خیلی ساده تر بگم شما هزار تا هم زیر مجموعه بگیرید برایتان فرقی نمیکنه و هیچ امتیازی نمیگیرید بلکه هر زیر مجموعه ی زیر مجموعه ی شما به شما امتیاز میدهید.

**یک راه ساده تر هم هست که اون هم عضو شدن در سایت های که xpango به صورت Offer معرفی میکنه

یعنی شما یک زیر مجموعه میگیرید ودر 5-14 سایت عضو میشید(بستگی به امتیازی که اون سایت داره) که تا اینجا 14 امتیاز گرفتید و و قتی زیر مجموعه شما هم یک امتیاز بگیره (یعنی یک زیر مجموعه ویا یک امتیاز با ثبت نام در اون سایت ها کسب کنه) 15 امتیاز شما کامل میشه ومیتونیدمثلا: W810 خودتونو از سایت بگیرید.

آموزش افزایش زیر مجموعه در اذامه مطلب...
 

..:: آموزش افزایش زیر مجموعه ::..

شاید خیلی های این قسمت بدشون بیاد ولی جالب ترین و اسان ترین کار

1-آسونترین روش دعوت کردن دوستان خودتونه

2-ایجاد کردن وبلاگ و کپی کردن مطالب وبلاگ من در وبلاگ خودتون (البته بجای لینک من لینک خودتونو قرار بدید وکپی مطالب تنها برای زیر مجموعه ها امکان دارد که اگر شما زیر مجموعه ی من باشید ونام وارد کرده در سایت را برایم بفرستید در صورت تمایل کل متن را برایتون ایمیل میکنم)

(نکته : لینک شما بعد از عضویت در سایت به شما داده می شود.)


3- ازطریق سایت های آگهی ایرانی که تعدادشون هم زیاده وهم به صورت مجانی به شما اجازه میدن تبلیغ بکنید (لیست تعدادی از این سایت ها : ایستگاه . هفت رنگ . رهنما . آگهی نامه و… )

4- تبلیغ وبلاگ خودتون با نظر دادن در وبلاگ ها وسایتهای دیگه (در این روش آمار خودتونو در موتور های جستجو مثل گوگل هم بالا میبرید)

5- جمع کردن ایمیل افرادی که وبلاگ ویا وب سایت دارن وفرستادن آدرس وبلاگتون به ایمیل اون ها

6- ورود به چت روم های ایرانی وتبلیغ خودتون (میتونید چت روم ها رو توی یاهو سرچ کنید)

بعد از جمع کردن امتیازات کامل و رسیدن امتیازات شما به حد نساب یک ایمیل به اینباکس ایمیل شما فرستاده می شه که امتیازات شما کامل شد و هدیه برای شما فرستاده می شود.

..:: یه راه دیگه برای کسب امتیاز ::..

همانطور که گفتم شما میتونید باثبت نام در سایت های offer 1تا4 امتیازبرای هر سایت بگیرید

یعنی اگر شما در یکی از سایتهای که ? امتیاز دارن ثبت نام بکنید معادل اینه که ? نفر رو در سایت عضو کرده باشید (اونهم ? نفر عضو فعال )

منظور از ? نفر عضو فعال یعنی ? نفری که اونهاهم خودشون زیر مجموعه دارن

نکته : اکثر سایت های که امتیاز بالای دارن پولی هستند یعنی برای عضو شدن در آنها باید پول پرداخت کرد. (ببینید گفتم اکثر سایتها .یعنی سایتهای ? امتیازی که مجانی هم باشن وجود دارند)

اما سایتهای که امتیاز پایینی دارن مجانی هستن (?تا?امتیازی)

..:: چند تذکر مهم ::..

-در یک کامپیوتر بیش از یک بار ثبت نام نکنید : چون این کار باعث حذف اکانت شما میشود.

-هیچ وقت از مکانهایی مانند کافی نت ثبت نام نکنید : چون امکان دارد شخص دیگری بر اثر عدم آگاهی، در همان کامپیوتری که شما ثبت نام کردید او هم ثبت نام کند. در این صورت عضویت شما باطل خواهد شد

چند نکته برای اینکه پیشنهاد های تکمیل شده توسط شما به صورت صحیح وبدون تاخیر به حساب شما اضافه بشود .

1-در مرور گری که استفاده میکنید باید در اون کوکی ها فعال باشن.

2- در مرور گر شما باید Popup ها نیز فعال باشند.

3-همچنین مرور گر شما باید جاوارو قبول بکنه ( بصورت پیشفرض این مورد در مرور گر شما فعال است ).

4- استفاده نکردن از برنامه های که مانع ثبت شدن کوکی ها در رایانه میشوند همانند برنامه های زیر

internet security, anti-virus or firewall software for settings that mention "ad blocking, cookie blocking, ad tracking" or another variant and ensure this is turned off.

بهتر است در زمان کار کردن باسایت این برنامه ها رو خاموش کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد